Garancia
Termékeinkre 1 év kötelező jótállást biztosítunk.
Garanciális ügyintézés:
A meghibásodott készüléket üzletünkbe kell vissza szállítatni, itt vesszük át javításra és szállítjuk tovább szervizünkbe. A termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén (saját szervezésben) kell gondoskodnia! A jótállási igény érvényesítéséhez minden esetben szükséges az érvényes jótállási jegy bemutatása. (Amennyiben a készülék jótállási jegye elveszett vagy a jótállás időtartama már lejárt a készüléket külön díjazás ellenében tudjuk csak javíttatni.)
Jótállási időn belül a javításhoz szükséges alkatrészeket díjtalanul biztosítjuk, de amennyiben nem hozzák vissza telephelyünkre a készüléket, a helyszínre történő kiszállás költségei a vevőt terhelik.
A javítás ideje alatt csere készüléket nem áll módunkban biztosítani.
Fontos! Amennyiben a készülék hibájának oka nem a készülékre vezethető vissza, tehát nem rossz a készülék (pl: nem tudja a tulajdonos használni, nincs víz a csapban) a kiszállási díj a vásárlót terheli.
A készülék vételára nem tartalmazza az üzembe helyezés költségét!
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy szervizre kizárólag tiszta, zsírtalanított készüléket veszünk át!
Ellenkező esetben amennyiben a termék állapota indokolja kollégánk megtagadhatja a szerviz céljára történő átvételt vagy tisztítási költséget számolunk fel.
Amennyiben a terméket futárcég által kiszállítva kérte, kérjük az átvételkor ellenőrizze annak sértetlenségét (kibontva). Reklamációt kizárólag a kiszállító cégnél rögzített jegyzőkönyv ellenében tudunk elfogadni
Garancia érvényesítését kizáró okok:
- Ha a hiba a termék nem megfelelő szállítása, tárolása, üzembe helyezése, nem szakszerű karbantartása miatt következett be;
- Ha a termék hibája nem rendeltetésszerű vagy a használati útmutatóban leírtaktól eltérő használat miatt keletkezett: nem megfelelő, nem szakszerű kezelés, mechanikai sérülés vagy egyéb külső tényező (különösen, de nem kizárólagosan: áramingadozás, extrém feszültség- vagy hőingadozás, nagyfokú szennyeződés, folyadék kerülése a termékbe - azon részébe, amely folyadékkal nem érintkezhet-, a terméknek túlzott nedvességgel történő érintkezése, tűzzel való érintkezés);
- Ha a termékmeghibásodás oka telepítési és/vagy üzembe helyezési hiba (különösen, de nem kizárólagosan: a fali csatlakozó vagy egyéb hálózati csatlakozó földelésének hiánya, a terméknek az elektromos hálózathoz való csatlakoztatása és eltávolítása nem kikapcsolt/nem áramtalanított állapotban,) vagy tápfeszültség ingadozása;
- Tekintet nélkül a termék jellegére a terméket ért olyan külső beavatkozások (pl.: burkolat megbontása), amelyek a forgalmazóval kapcsolatban álló személyektől (különösen, de nem kizárólagosan szerviz vagy egyéb megbízottak) eltérő, harmadik személyektől származnak;
- A termék sorozatszámának eltávolítása vagy megváltoztatatása;
- Ha a termék hibáját elemi vagy természeti csapás okozta