Értem A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.
bezárás

A kosár üres
Navigáció

Garancia

Termékeinkre 1 év kötelező jótállást biztosítunk.

Garanciális ügyintézés:

A meghibásodott készüléket üzletünkbe kell vissza szállítatni, itt vesszük át javításra és szállítjuk tovább szervizünkbe. A termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén  (saját szervezésben) kell gondoskodnia! A jótállási igény érvényesítéséhez minden esetben szükséges az érvényes jótállási jegy bemutatása. (Amennyiben a készülék jótállási jegye elveszett vagy a jótállás időtartama már lejárt a készüléket külön díjazás ellenében tudjuk csak javíttatni.)

Jótállási időn belül a javításhoz szükséges alkatrészeket díjtalanul biztosítjuk, de amennyiben nem hozzák vissza telephelyünkre a készüléket, a helyszínre történő kiszállás költségei a vevőt terhelik.

A javítás ideje alatt csere készüléket nem áll módunkban biztosítani.

Fontos! Amennyiben a készülék hibájának oka nem a készülékre vezethető vissza, tehát nem rossz a készülék (pl: nem tudja a tulajdonos használni, nincs víz a csapban) a kiszállási díj a vásárlót terheli.

A készülék vételára nem tartalmazza az üzembe helyezés költségét!

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy szervizre kizárólag tiszta, zsírtalanított készüléket veszünk át!
Ellenkező esetben amennyiben a termék állapota indokolja kollégánk megtagadhatja a szerviz céljára történő átvételt vagy tisztítási költséget számolunk fel.


Amennyiben a terméket futárcég által kiszállítva kérte, kérjük az átvételkor ellenőrizze annak sértetlenségét (kibontva). Reklamációt kizárólag a kiszállító cégnél rögzített jegyzőkönyv ellenében tudunk elfogadni


Garancia érvényesítését kizáró okok:

  • Ha a hiba a termék nem megfelelő szállítása, tárolása, üzembe helyezése, nem szakszerű karbantartása miatt következett be;
  • Ha a termék hibája nem rendeltetésszerű vagy a használati útmutatóban leírtaktól eltérő használat miatt keletkezett: nem megfelelő, nem szakszerű kezelés, mechanikai sérülés vagy egyéb külső tényező (különösen, de nem kizárólagosan: áramingadozás, extrém feszültség- vagy hőingadozás, nagyfokú szennyeződés, folyadék kerülése a termékbe - azon részébe, amely folyadékkal nem érintkezhet-, a terméknek túlzott nedvességgel történő érintkezése, tűzzel való érintkezés);
  • Ha a termékmeghibásodás oka telepítési és/vagy üzembe helyezési hiba (különösen, de nem kizárólagosan: a fali csatlakozó vagy egyéb hálózati csatlakozó földelésének hiánya, a terméknek az elektromos hálózathoz való csatlakoztatása és eltávolítása nem kikapcsolt/nem áramtalanított állapotban,) vagy tápfeszültség ingadozása;
  • Tekintet nélkül a termék jellegére a terméket ért olyan külső beavatkozások (pl.: burkolat megbontása), amelyek a forgalmazóval kapcsolatban álló személyektől (különösen, de nem kizárólagosan szerviz vagy egyéb megbízottak) eltérő, harmadik személyektől származnak;
  • A termék sorozatszámának eltávolítása vagy megváltoztatatása;
  • Ha a termék hibáját elemi vagy természeti csapás okozta

 

 

Gasztroblog

Képviselt márkák:

Ugolini
MAGA
Baysan
Pujadas
RedFox
Atalay
Mirror
Tandír
Primax
Bartoli Nello
Özti
Forni Fiorini
KitchenAid
Hendi
BWT
Cool-Head
MTH
EGO
Multi Wash
Mecnosud
Sistema Project
Igloo
Fimar
Evans
Lotus
Bezzera
Ferrara-Vino
Potis
Rational
LIEBHERR
GI.METAL
Arcos
UNIVAC
Retigo
FM
Bertos
Ferrara-Cool
Ferrara-Forni
Ferrara
Árukereső.hu Árukereső.hu